نظر

تصادف مازراتی امیر قلعه نوعی

نویسنده : reza
موضوع : عکسهای اتومبیل ,  , 

 

به گزارش فوتبال آنلاين سال 2012 براي امير قلعه نويي از نظر مالي چندان خوب نبود. گرچه مي توان بازگشت او به استقلال پس از 3 فصل را يکي از اتفاقات خوب سال براي امير تلقي کرد و کسب سهميه براي تراکتورسازي را جزو کارهاي موفقيت آميزش به حساب آورد اما او بدبياري هايي هم داشت که از آن جمله ضرر 350 ميليون توماني اش در ماجراي تسويه حساب با تراکتورسازي بود . ضمن آن که حسابش در بانک تبريز هم بلوکه شد .

اما اتفاقاتي که شنبه شب در حوالي خيابان کامرانيه تهران براي اتومبيل گرانقيمت او رخ داد کلکسيون بدشانسي هايش را کامل کرد. ماجرا از اين قرار بود که وقتي همراه با اتومبيل «مازراتي»اش مقابل قهوه فروشي در خيابان کامرانيه در حال حرکت بوده يک دستگاه «تويوتا لندکروزر»‌ با ماشين او برخورد مي کند که خسارت قابل توجهي به ماشين سرمربي استقلال وارد مي شود. خسارتي که قطعا با ارقام معمول در چنين تصادفاتي قابل قياس نيست و از آنجا که قلعه نويي هم در اين صحنه تصادف مقصر شناخته نشده قطعا صاحب خودروي لندکروزر رقم قابل توجهي را بابت صافکاري ماشين قلعه نويي پرداخت خواهد کرد.او البته شنبه شب ماشين گرانقيمتش را در يک صافکاري نقاشي در همان حوالي قرار داده تا هر چه سريع تر خسارت وارده به اتومبيلش را برطرف کند.

ناگفته نماند او در تابستان امسال و زماني که اتومبيل بنز سفيد رنگش را در پارکينگ مجموعه ورزشي انقلاب پارک کرده بود تا در جلسه تمرين استقلالي ها در سالن آمادگي جسماني شرکت کند در بازگشت متوجه شده بود دور تا دور بنزش خط كشيده شده است و البته آن دفعه هم با استفاده از تصاوير ضبط شده در دوربين هاي مدار بسته داخل پارکينگ عامل اين اقدام شناسايي شد.



برچسب ها:

- 13:34

نظر

تصاویر حیرت انگیز از "تاج پادشاهی" تویوتا

نویسنده : reza
موضوع : عکسهای اتومبیل ,  , 

 

عصر ایران: امسال کراون S210 جانشین مدل S200 می شود که چهار سال در خط تولید قرار داشت. کراون جدید در دو مدل رویال (لوکس) و اتلیت (اسپرت) روانه بازار می شود.

تویوتا کراون از سال 1955 پا به عرصه وجود گذاشت و تاکنون 14 نسل از آن به بازار عرضه شده است. امسال کراون S210 جانشین مدل S200 می شود که چهار سال در خط تولید قرار داشت. کراون جدید در دو مدل رویال (لوکس) و اتلیت (اسپرت) روانه بازار می شود. جلوپنجره بسیار بزرگ و عجیب این ماشین که قسمت عمده ای از سپر را هم در بر می گیرد، تلاشی برای بهبود تصویر این خودرو و جذب جوانترها به سوی آن است. تویوتا امیدوار است با اسپرت کردن و بروزآوری طراحی کراون، متوسط سن خریداران آن را از 50 به 40 سال برساند.

هر دو مدل رویال و اتلیت قابل سفارش به صورت دیفرانسیل عقب یا دو دیفرانسیل هستند.

هر دو مدل را می توان با یک موتور هایبریدی شامل موتور چهار سیلندر 2.5 لیتری بنزینی با چرخه اتکینسون با توان 178 اسب بخار و گشتاور 221 نیوتن متر با یک موتور الکتریکی 143 اسبی و 300 نیوتن متری جفت می شود. البته در هنگام کارکرد همزمان، این مجموعه 220 اسب بخار نیرو تولید می کند. از نکات جالب این پیشرانه مصرف سوخت 4.3 لیتری آن در هر صد کیلومتر است که برای خودرویی با این اندازه، رقمی مطلوب محسوب می شود. این پیشرانه جایگزین موتور 3.5 لیتری سابق این خودرو می شود. موتور پایه مدل رویال 2.5 لیتری شش سیلندر بنزینی با توان 200 اسب بخار و گشتاور 243 نیوتن متر است اما قویترین موتور که یک موتور 3.5 لیتری شش سیلندر خورجینی 310 اسبی و 377 نیوتن متری است، صرفا برای مدلهای اتلیت قابل سفارش است.

انتقال قدرت در مدل هایبریدی توسط یک گیربکس E-CVT و در سایر مدلها توسط یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک Super ECT و در مدل 3.5 لیتری اتلیت با یک گیربکس هشت سرعته خودکار صورت می گیرد.

تصاویر حیرت انگیز از "تاج پادشاهی" تویوتا

تصاویر حیرت انگیز از "تاج پادشاهی" تویوتا

تصاویر حیرت انگیز از "تاج پادشاهی" تویوتا

تصاویر حیرت انگیز از "تاج پادشاهی" تویوتا

تصاویر حیرت انگیز از "تاج پادشاهی" تویوتا

تصاویر حیرت انگیز از "تاج پادشاهی" تویوتا
 


برچسب ها:

- 21:13

نظر

خودرو آمریکایی پلیس تبریز

نویسنده : reza
موضوع : عکسهای اتومبیل ,  , 

 

چندی است که مردم آذربایجان شرقی به خصوص تبریز یک خودروی عجیب را در ناوگان راهنمایی و رانندگی خود مشاهده می‌کنند. این خودرو یک شورولت شاسی‌بلند است.

معروف است که در مناطق آزاد به خصوص انزلی و ارس، خودروهای خاصی دیده می‌شود. چند وقتی است که یک دستگاه شورولت Traverse در آذربابجان شرقی نظر شهروندان این منطقه را به خود جلب کرده است.

جای تعجب است که این خودرو یکی از تولیدات جنرال موتورز آمریکاست و اکنون در ناوگان انتظامی کشور مهر تردد گرفته است.

نکته عجیب دیگر این است که خودروی مذکور نسخه قدیمی تراورز است. حالا سوال اینجاست که وقتی واردات آزاد است و مجوز پلیسی هم صادر می‌شود حداقل مدل جدیدش انتخاب می‌شد.

شورولت تراورز دارای یک موتور ۳٫۶ لیتری شش سیلندر Vشکل به قدرت ۲۸۸ اسب‌بخار است.


برچسب ها:

- 21:5

نظر

ماشین دو میلیاردی در خیابان های ایران

نویسنده : reza
موضوع : عکسهای اتومبیل ,  , 

 لیموزین

نقل است این ماشین به ارزش امروز پول بی ارزش ایرانی، حدود دو میلیارد تومن می ارزد و هنوز تکذیبه فتوشاپی آن منتشر نشده است!

همچنین گفته می شود ارز وارداتی آن ارز مرجع بوده! شایدم نبوده ما نمیدانیم و احتمالا صاحب آن که پول بنزین آن را هم داره دیگه

در هر حال در اوضاع فلاکت بار اقتصادی ایران و فشار روز افزونی که مردم تهیدست در هیاهو و جنجال های سیاستمداران و تصمیم گیرندگان تحمل میکنند این عکس شکاف عمیق فاصله طبقاتی را بیشتر عیان میکند

منظورم شـــــــــــــــــــــــــــــــــکاف عمیق در توزیع عادلانه ثروته


برچسب ها:

- 20:43

نظر

سمند کوپه ایران خودرو + عکس

نویسنده : reza
موضوع : گالری عکس , عکسهای اتومبیل ,  , 

 

151091

 

 

پرشین خودرو: بر اساس اطلاعات به دست آمده ۱۰ مهندس ایرانی پروژه سمند کوپه را کلید زدند.

images_b179717686

خودروی حاصل کار آنها اگرچه از نظر طراحی با انتقادهای بسیاری روبه‌رو است ولی شاید این برای ایران‌خودرویی‌ها تلنگری باشد که بازار بیش از پیش نیاز به یک تکان اساسی دارد.

 

images_b179717687


برچسب ها:

- 13:44

صفحه قبل 1 صفحه بعد